Lappi-brändin luominen etenee

Kuva: Finavia

Kartoituksessa tuli esille tarve saada elintarvikealalle yhteinen Lappi-brändi.

Lappi-brändiä on nyt kehitetty eteenpäin yrittäjien ja ProAgria Lapin tiiviinä yhteistyönä. Tällä hetkellä tekeillä on toimet, joilla luodaan vankkaa pohjaa brändille. Pohjan luominen tarkoittaa esimerkiksi myyntikanavien kartoittamista ja verkkosivujen luomista.

Lappi-brändillä on jo havaittu olevan potentiaalia niin kotimaisissa kuin kansainvälisissä asiakkaissa. Jopa maamme lentokentiltä on osoitettu kiinnostusta brändiä kohtaan.

”Alustavasti on ollut puhetta lentokentälle tulevasta Lappi-hyllystä, joka pitäisi sisällään useita kymmeniä lappilaisia elintarviketuotteita”, ProAgria Lapin yritysneuvoja Marko Merkkiniemi mainitsee.

Merkkiniemen mukaan koko Lapin elintarvikealan pitää nyt kasata voimansa yhteen, jotta tämä kokonaisuus onnistuu. Ilman yhteistyötä Lappi-brändiä, yhteismarkkinointia ja myyntiä ei yksinkertaisesti voi toteuttaa.

”Tavoitteena on kevään aikana kartoittaa laajemmin niitä, jotka voivat tulla Lappi-brändin mukaan. Joilla on jo valmiita tuotteita tai suunnitteilla jotain, ja on valmis tekemään työtä yhteisen Lappi-brändin eteen, niin tervetuloa yhteistyöhön”.

”Pitää muistaa, että Lappi-brändin syntyminen on meidän omissa käsissämme. ProAgria Lappi haluaa olla yhdistävä voima lappilaisille elintarvikeyrittäjille, jotka kehittävät toimintaansa”, Merkkiniemi sanoo.

Lisätiedot:

Yritysasiantuntija
Marko Merkkiniemi
p. 041 730 0405

Jaa

Asiantuntijat

Hae asiantuntijaa

Kaikki asiantuntijat

  • Sähköinen kasvinsuojelututkinto nyt verkossa
    Maksa verkossa, suorita sähköisesti ja hyväksytyn suorituksen jälkeen todistus heti sähköpostiisi
  • Tilaa palvelu
    Hyödynnä osaamisemme johtajuuteen, tuotantoon ja yritystoiminnan kehittämiseen liittyvissä ratkaisuissa.
  • Ajanvaraus pilotoinnissa Etelä-Pohjanmaalla
    Ajanvaraus asiantuntijoillemme on tulevaisuudessa mahdollista tehdä digitaalisesti verkossa pilotoinnin jälkeen.

Palvelut